top of page
unang panid: Welcome
unang panid: About Me
unang panid: Blog2
  • Writer's pictureleogarciso

Mibilin Ka'g Mga Tunub

Ni-abot ka sa akong kinabuhi

Mi-ingon ka nga mas ako ang imong gipili;

Kahibaw ka samdan ko niadtong tungura

Apan doble pa man diay akong nasinati gikan sa imuha.


Kung unsa kadali ang imong pag-tunga,

Ingun-ana sad kadali ang imung pagbiya ;

Sa usa ka pamilok nahanaw ang tanan

Mga damgo ug mga saad nga atong gisaw-an.


Gisagpa ko sa kamatu-oran nga ikaw ug ako dili angay

Naglaum pa man unta ko nga kitang duha kay  magdugay;

Gigunitan nako imong kamot apan ikaw mibuhi

Mitalikod, milakaw ug mibiya gihapon sa uwahi.


Sa imong pagbiya, ayaw nako lingi-a,

Basin ug magpakilu-uy pa unya ko atubangan nimo ug niya;

Nibiya tu-ud ka apan mibilin ug mga tunub sa akong kasing-kasing,

Tunub nga ang panahon ra’y makatambal ug mu-amping.


Sa tanan nako’ng kasinati-an usa ra akong nakat-unan,

Ang hangtud sa kahangturan alang ra gyud diay sa uban;

Ipahuway sa ko ni akong kasing-kasing ug pila ka buwan

Basin pa di-ay ug mapapas ni ang agi sa imu’ng tinumban.


3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


unang panid: Contact

LET’S CHAT

  • facebook
  • instagram
  • generic-social-link

Thanks for submitting!

bottom of page